În ziua de azi, multe persoane doresc să îşi înregistreze o firmă şi să înceapă o activitate economică care să îi satisfacă atât din punct de vedere financiar, cât şi profesional. Însă din cauza lipsei de experienţă, această decizie poate fi amânată, pierzând astfel momentul oportun de a lansa anumite produse şi servicii care pot aduce venituri substanţiale.
În fiecare an tot mai multe persoane îşi încearcă norocul în această competiţie antreprenoriala, însă doar cei care aleg să colaboreze cu o firmă specializată din Bucureşti reuşesc să obţină profiturile căutate, cât şi să capete o stabilitate financiară corespunzătoare. Pentru a începe procedura de înfiinţare firma veţi avea nevoie de câteva documente, ce se pot diferenţia în funcţie de entitatea aleasă, fiind necesare pentru a depune dosarul la Registrul Comerţului şi a vă începe activitatea corect şi legal.
4 lucruri pe care trebuie să le ştiţi pentru înfiinţare firmă
Dovada sediului social
Acest document este printre cele mai importante acte de care veţi avea nevoie, lucru ce se datorează faptului că orice societate are nevoie de o adresă prin care puteţi fi găsit atât de autorităţi, cât şi de parteneri, fiind esenţială pentru a vă putea începe activitatea propusă. Selectarea propriului apartament nu mai este o soluţie rentabilă datorită impozitelor foarte mari care pot depăşi cu mult un serviciu specializat de găzduire. În acelaşi timp, Asociaţia de proprietari, cât şi vecinii trebuie să aprobe această acţiune, însă eliberarea actului este de cele mai multe ori întârziată sau chiar refuzată, încetinind considerabil întregul proces de înmatriculare.
O firmă din Bucureşti este pregătită să vă ofere în doar 30 de minute toată documentaţia necesară, la cele mai bune preţuri de pe piaţă.
Actul de identitate
Cartea de identitate este obligatorie în cazul tuturor entităţilor, fiind necesar să se ataşeze copia asociatului sau asociaţilor care vor deţine părţi sociale. Este bine de ştiut faptul că în cazul în care administratorul este doar angajat şi nu deţine părţi sociale în cadrul firmei, acesta va trebui de asemenea să ofere o copie după actul de identitate.
Rezervare denumire firmă
Un S.R.L. poate opta pentru orice tip de nume disponibil, fiind necesară alegerea a cel puţin 3 alternative înainte de rezervare pentru a vă asigura că unul va fi liber. Aveţi libertatea de a-l schimba rapid, oricând veţi dori în cazul în care vă schimbaţi activitatea şi doriţi ca nouă operaţiune să se reflecte în denumire sau pur şi simplu aveţi o idee mai bună şi mai atrăgătoare ce poate fi utilizată mai uşor în campaniile de marketing.
Certificat de competenţe
Persoanele fizice autorizate (P.F.A.) şi Întreprinderile individuale (I.I.) trebuie să introducă în dosar un certificat de competenţe, diplomă sau atestat în domeniul care vor activa. Această regulă nu se aplică şi în cazul unui S.R.L., de aceea va fi esenţial să luaţi şi acest factor în considerare înainte de a începe procedura de înfiinţare firma pentru a alege cea mai bună opţiune.
O echipă de experţi din Bucureşti este pregătită să vă asiste în cel mai scurt timp printr-un număr mare de servicii ce vă pot ajuta să vă eficientizaţi operaţiunea economică administrată. Puteţi beneficia de înfiinţare firma în mod gratuit dacă alegeţi să colaboraţi cu aceştia în privinţa gestiunii evidenţei contabile pe o perioadă de cel puţin 3 luni, un avantaj deosebit ce vă poate ajuta încă din prima zi de funcţionare.
Un business de succes trebuie să aibă alături un partener de încredere ce va rezolva independent toate problemele şi documentele din cadrul firmei, având astfel mult mai multe şanse de a se bucura de un profit generos şi de o operaţiune eficientă.




